رها

آزادی در قفس

رها

آزادی در قفس

از امروز میخوام خاطراتم رو بنویسم

استارت میزنم از روز تولدم.

آخرین مطالب

دل نوشته2

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ
چند روزه میخوام تواین وبلاگ مطلبی بنویسم خیلی گردو خاک گرفته وبلاگم اما راستش حسش نبود
روز پدر و مرد مصمم بودم بنویسم ولی دلتنگ دوعزیزی شدم که بنا به دلایلی نیستند و بازم دست و دلم سرد شد
امروز اما حس و شوق نوشتن داشتم
بعضی کارای خدا حکمت داره و فقط حکمتش رو خودش میدونه چرا یکی دنیا میاد چرا یکی میمیره چرا یکی عاشق میشه چرا یکی فارغ میشه میگن انسانها ظاهر عمل رو میبینن و خداوند باطن و نفس عمل و بهشت و جهنم هم نتیجه نفس اعمال ماست
چند وقتیه فکر و ذهنم مشغول مشکل یک دوست بسیار عزیز هست که یادگار همین وبلاگ هستن چرا باز من باهاش آشنا شدم حتما حتما حکمتی داره چون خداوند انسانها رو بدون دلیل جلوی راه ما سد نمیکنه
دوستی که زخم خورده عشقی هست و من خیلی از دستشون عصبانی ولی الان میبینم یک انسانی هستند که قلب و روح مهربونی دارندانسانی که به حدی خوبه که از یک انسان دیگه به عنوان فرشته یاد میکنند چقدر دوست دارم الفاظ قشنگ استعاره های زیبا قلبهای پاک و انسانهای شریف رو

این پستم رو تقدیم میکنم به یک انسان که قلبی مهربون داره



  • raha darghafas

نظرات  (۳)

چه پست زییا و با احساسی :)
منم به حکمت خدا اعتقاد دارم :)
خیلی خوشحالم که یه وبلاگ خاطره نویس پیدا کردم :)
پاسخ:
ممنون عزیزم که قابل دونستی و به وبلاگم سر زدی
خیلی عالی 
قلم زیبا شیوا و پر احساس که هرچقدر هم تعریف کنیم ازش کم هست
نظر لطف شماست در خصوص اون انسانها که بیان کردید.
همیشه شاد باشی
پاسخ:
مرسی دوست عزیز
اما من منظورم از فرشته یک خانم هست و نه بیشتر!
خانمیکه قلبش بی نهایت بزرگه مهربون پاک وپردل وجرات درست مثل قلب خودت
شما هم همیشه شاد و موفق باشی
به خاطر داشتن دوستانی خوب خدا رو شاکرم

خودت گل دوستات گل دورو بریات گل

کم کم فرشته ها هم دورو برتون میان

خوش بحالت رها

پاسخ:
باز تا من گفتم وبلاگ هستم اومدی دختر
تو که گل تری
این دوست عزیزیکه تازه با هم اشنا شدیم یک پارچه اقا هستن
مشخص انسان روشنفکرچونکه از یک خانوم به عنوان فرشته یاد کردن
معمولا مردها خیلی حسود میشن و کمتر از زنی که حضور نداره تعریف میکنن (جلو روش که تعریف زیاد میکنن)
و جدای از اینا هر روز که با ایشون بیشتر اشنا میشم میبینم انسان شریفی هستن
پس یک پستم رو اختصاص دادم به ایشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی