رها

آزادی در قفس

رها

آزادی در قفس

از امروز میخوام خاطراتم رو بنویسم

استارت میزنم از روز تولدم.

آخرین مطالب

تولد

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ



امشب شب تولد من است

و من یکسال بزرگتر میشوم

و عشق من یکسال کوچکتر

و اما من دیگر شب تولد با تو نیستم






  • raha darghafas

نظرات  (۲)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • تولدت مبارک ایشاالله 120 ساله شی
    پاسخ:
    ممنون دوست خوبم
    تولدت مبارک انشاا... 99 سال عمر با عزت داشته باشی.

    امیدوارم وبلاگتون هم مثل نظراتتون عالی باشه .

    اولین پست ارسالی هم زیبا بود.
    پاسخ:
    ممنون بابت تبریکتون

    مرسی که سر زدید

    وبلاگ من و شما یه تفاوت بزرگ دارد وبلاگ شما نماد یک عشق جدید است

    ولی وبلاگ من نماد یک عشق از دست رفته هست

    و این تضاد آموزنده هست.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی