رها

آزادی در قفس

رها

آزادی در قفس

از امروز میخوام خاطراتم رو بنویسم

استارت میزنم از روز تولدم.

آخرین مطالب

اتمام حجت

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

سلام

نمیدونم شما چه کسی هستید و با چه نیتی وارد وبلاگ من میشوید هر کسی هستید انقدر آدم ترسویی هستید که کلا ناشناس می آید و جرات نشون دادن خودتون رو نداریدو قصدتون فقط و فقط تخریب دیگران هست

1)من خیلی اتفاقی با وبلاگ پروانه قرمز آشنا شدم دیدم رنگ و بوی یک عشق جدید هست از این وبلاگها خیلی تو سایتها میبینم تنها چیزی که باعث شد که این وبلاگ توجه من رو به خودش جلب کنه ساعت ارسال پستها بود که همگی راس ساعت 12 و این باعث شد که وبلاگ رو دنبال کنم.ابتدا فکر میکردم نویسنده خانم باشن چون خیلی وبلاگ ذوق هنری بالایی داشت و کم کم شروع به گفتن نظراتم کردم و تقریبا از دی ماه که متوجه شدم این ظاهرا عشق (که کاملا یه هوس هست دلایل و مدارکش رو هم قبلا گفتم)در حال افول هست دیدم صاحب وبلاگ غمگین هستن و  به خیال اینکه دختر خانم هستن خواستم باهاشون صحبتی داشته باشم و ایدی لاین رد و بدل شد و من تازه متوجه شدم نویسنده آقا هستند و جالبتر شد قضیه برام.(این نحوره آشنایی من با وبلاگ و نویسندش)

2)شمایی که کارتون جز تهمت زدن به انسانها چیز دیگه ای نیست و واقعا جای خجالت داره که به منی که41سالمه و مادر 4فرزند تهمت زدین که ابراز عشق کردم به نویسنده و خواستین من رو نصیحیت کنین من سر فرصت مناسب رفتم و تک تک مطالب رو خوندم از اولین مطلب با جواب ها تا آخرین. ندیدم جایی ابراز عشق کرده باشم به نویسنده وبلاگ!

3)شما که مدام پشت سر یک خانم (س_و اسم مستعارشون فرشته.لقبی که صاحب وبلاگ به ایشون داده و به نظرم واقعا لیاقت این اسم رو هم داره دلیلشم حرفا تعریقا صبوری ها آرام بودن هایی و صد البته تاییدی هست که این آقا از فرشته کرده و به حق من ایشون رو ندید و نشناخته یک فرشته تصور میکنم_چون مردان انگشت شماری داریم که تو جامعه ایران بخوان به یک زن لقب فرشته بدهند وقتی این آقا این لقب رو داده و تاییدشون کرده پس حتما فرشته هستن)بد گویی میکنید تهمت میزنید ایشون رو متهم به داشتن رابطه های گوناگون میکنید ایشون رو متهم به چاپییدن این اقا میکنید(چاپییدن دقیقا لفظ خودتون هست که نوشتم حالا من نمیدونم این فرشته تا چه اندازه و چقدر از این آقا پول کادو و امثالهم گرفتن پس نظری ندارم اما توصیه میکنم به آقا مهدی اگر طی این سالهای آشنایی این خانم چیزهایی خیلی زیادی ازتون گرفتن شما هم حتما یه تجدید نظری تو رابطتون داشته باشین)

4)خانم یا آقا اگر این حرفای شما درست باشه که اسمش میشه فاش کردن اصرار دیگران و گناهه حال یک درصد این حرفا غلط باشه و از رو کینه باشه میدونید چه کار اشتباهی میکنید؟تا جاییکه من میدونم این خانم نقاهتی داشته اند و یه جورایی از بستر بیماری پاشده اند شما فکر نمیکنید آسیب زدن به این خانم چقدر گناهه؟شمایی که صراحتا میگین این خانم رو از زندگی مهدی پاکش میکنید واقعا یک درصد فکر کنید این خانم با این حرفا خدای ناکرده مریض بشن جونش به خطر بیافته میدونید این دنیا هم نباشه اون دنیا گناه قتل به پاتون نوشته میشه؟شمای که نمیترسین و روی یک انسان مدام لقب شیطان رو میزارید واقعا از این حرفتون خجالت نمیکشید؟

چه دلیلی داره شما از این انسان متنفر باشید؟چه دلیلی داره شما مدام به مهدی تذکر بدین اونم توسط من؟چه دلیلی داره شما مدام بگین دلتون به حال مهدی میسوزه و اونوقت این کارارو بکنین؟این یعنی دوست داشتن؟این یعنی اوج کینه!این یعنی قصاوت قلب!این یعنی نفرت!این یعنی اینکه شما میترسید رو در روی مهدی کاری کنی و داری از پشت دوستاشو کنار میزنی تا خودت بهش برسی این یعنی خیانت نه دل سوختن به حال مهدی!

5)و آقا مهدی .....این وبلاگ میان به من پیام میدن حرفایی گفتن از شما(که اسم هوس باز رو روتون گذاشتن که مدلتون هست هر از گاهی کسی دم دستتون باشه که اومدین منم قول بزنیند(حالا من موندم که این آدم دوست شماست که اومده به من نوشته دلشون به حالتون میسوزه یا دشمن شماست که ازتون بد میگه کاری ندارم دیگه)عرض من اینه بدون تعارف من تو مدت فکر کنم9ماهی میش که باهاتون آشنا شدم چیز بدی ازتون ندیدم حرف بدی ازتون نشنیدم در مورد فرشته خانم هر چی گفتین خوبی و تعریف و تمجید بوده و لاغیر _سوالم اینه در واقع گله دارم میکنم ازتون اینهمه حرفا به جای اینکه من ازتون شاکی بشم و رابطم رو باهاتون قطع کنم محتاطتر بشم شما رابطه رو قطع کردین؟شما محتاط شدین؟ایدی لاین رو پاک کردین و میگین شماره تلگرام بده؟این یعنی شما داری محتاط میشی!حداقل از شما این برخورد رو انتطار نداشتم و الان دارم میبینم این مزاحم هر کسی هست داره کم کم رو شما اثر میزاره چون قصد و نیتش همون دور کردن شما از همه دوستاتون هست و شروعش با من بود حرفی نیست ...........اما امیدوارم حداقل این مزاحم باعث نشه دوستی جندین سالت با فرشته رو از دست بدی تو این مدت تا حدودی هم خصوصیات تو و هم خصوصیات فرشته رو شناختم بالاخره یک دوره به قول خودت اشتباه کردی و فرشته رو اذیت که به اشتباهت هم پی بردی ولی نصیحت میکنم بهت نگدار این حرفا باعث بشه دوستی مثل فرشته رو از دست بدی اشتباه گذشته رو تکرار نکن گفتی باعث بیماری فرشته شده بودی دفعه اول شاید خدا بهت مهلت داده اینبار از رو حرف این و اون باز اشتباهت رو تکرار نکن اگر اسم فرشته رو ج.....ه گذاشتن اگر گفتن فقط به خاطرس.....س باهاته اگر گفتن فقط پولتو میخواد اگر گفتن تورو کشونده سمت خودش شهر خودش خودت پیش وجدانت بشین فکر کن ببین چقدر از حرفاشون راسته اگر به راستی حرفاشو  رسیدی خب تمومش کن رابطت رو اما اگر حتی ذره ای شک داشتی تامل کن و با فکر جلو برو.

6)من یکبار گفتم تلگرام کلا ندارم و فقط با لاین کار میکنم البته اگر باورت میشه حرفم دوباره اد کن منو ولی نه اگر شک داری خب اد نکن و چیزی که اینجا برام نوشتن(البته تاریخش برای یک هفته قبل هست چون من این هفته درگیر جراحی دخترم بودم و امروز دیدم مطالب رو)که نوشتن میخوان آخرین ضربه کاری رو به فرشته بزنن ازت میخوام اگر تا امروز کاری نشده فرشته رو اماده کنی هر چی باشه یک خانم هست و مشخص نیست چی میخوان بدن یا بگن روحیش رو اماده کن چون من واقعا میترسم بلایی سر این فرشته بیارن و منم نگران شدم)ولی ازت میخوام خبرش رو بهم بدی.هر چند اینها منشاش فقط و فقط حسادت و بهم زدن رابطه تو فرشته هست و ازت میخوام که فقط با عقلت جلو بری.

7)این هشدار منو جدی بگیرید من این گونه افراد رو میشناسم اینها قصدشون یک چیز هست تضعیف روحیه شما بدبیدن کردن شما به همه مخصوصا فرشته و همینطور بدبین کردن ذهنیت فرشته نسبت به شما تا جاییکه یا فرشته بگه خسته شدم و بکشه کنار یا شما رو دچار شک کنن که بکشین کنار(حالا چون اینجا به فرشته اشاره میکنن من هم ایشون رو میگم)و تنها بمونید و تنها موندن تو این جور مواقع باعث میشه انسان به سمت حتی کسی که قبلا بهش ضربه زده کشیده بشه و وقتیکه شما به سمت این گونه افراد برگشتید اون افراد با روی باز شما رو قبول میکنن و در نتیجه به خواستشون میرسن (جدا کردن دوستاتون از شما _کنار زدن رابطه هاتون_و کشوندن شما سمت خودشون)یادمه یکبار گفتین چیزی رو که دور انداختین دیگه قبول نمیکنین دقیقا هدف این افراد اینکه که کاری کنن شما چشم به روی اشتباهات و زخمی که بهتون زدن مجبور بشین ببندید.ازتون میخوام فقط با عقلتون تصمیم بگیرین و با فکر جلو برید.و آهان یک چیز دیگر شمایی که با چند تا حرف و نوشته نمیدونم حالا از روی احتیاط یا ترس میخواین وبلاگتون رو از دستری خارج کنین میل خودتون هست من بهتون پیشنهاد دادم وبلاگتون بمونه چون نماد یه شدت و سردی یه رابطه هست و ممکنه کسی با خوندنش تجربه خوبی کسب کنه .البته تا جاییکه من متوجه شدم آدرس وب رو یه فرشته خانم دادن  حتما که ایشون هم خوندن و شاید ناراحت شدن پس دیگه نمیتونم بخوام که بزارین بمونه تصمیم نهایی با خودتون.ولی وب من همچنان هست و خوشحال میشم سر بزنی و اینجا باشی.

8)و نکته پایانی من کارم تو قسمت آسیب های اجتماعی هست روزی نیست که با جرمی بزهی و بدتر از اینا مواجهه نشم

اخطار میدم بعد این اخرین باری باشه که تو وبلاگ من راجع به کسی حرفی نوشته بشه اگر تکرار بشه این موضوع رو از طریق پلیس فتا پیگیری میکنم

وسلام!

پ.ن:تا حدودی حدس میزنم فقط حدس با قطعیت نمیگم که میشه فهمید این پیامها از طرف چه کسی هست ربطی به من نداره البته ناراحتیم اما از این است که چقدر راحت آدمها زیر قول و قرارشون میزنن و میرن دنبال زندگیشون و بعد از یک مدت پشیمون میشن این آدم ها هم در حق همسرشون هم در حق مثلا عشقشون خیانت کردن و ظلم.و بعد این همه ماه برگشتن این افراد فقط نشان از یک چیز داره یا همسرشون رو قبول ندارن نمیتونن با هم بسازن و خب نتیجه این کار صد البته پشیمونی و برگشت سمت دوستی گذشته و کنار زدن رقبا هست به هر شکل ممکن و وارد شدن دوباره به زندگی فرد.......یا اینکه زندگی آرومی هم دارن از همسرشون هم راضی هستن اما دیگه خسته شدن از تکرار از هم آغوشی ها ازرفت و آمد ها و حتی از س....س و در نتیجه دلشون یاد گذشته میافته(این افراد که قبلا با هم دوست بودن و صد در صد چشم بسته میگم بینشون رابط جنس هم حتما اتفاق افتاده)این افراد الان دلشون اون روابط رو در سطح وسیعتر میخوان و با عرض پوزش الان راحتر هم میتونن وارد رابطه بشن اصرار به برقراری ارتباط میکنن البته قدم به قدم اول میخوان دوستی معمولی باشه بعد دوباره حرف زدنها بیشتر میشه از لحظاتی که نبودن شروع به حرف زدن میکنن دوباره چت دوباره تلفن دوباره قرار گذاشتن و دوباره شکل گیری دوستی و اینبار ...........این وسط فقط دلم به حال همسر خانم میسوزه که واقعا در حقش ظلم میشه.

کاش کاش کاش دروغ نبود کاش احساسات نبود کاش هر حرفی میزدیم پاش وایمیستادیم کاش میفهمیدیم حرفی که میزنیم قولی که میدیم ارزش داره کاش میدونستیم که شکستن قول چه تو عرف چه تو شرع گناه داره کاش موقع حرف زدنها احساساتی برخورد نمیکردیم کاش در برخورد هایی اولمون از روی احساسات انقدر گرم نمیگرفتیم و بعد از چند صباح اندکی که گذشت بی اختیار سرد نمیشیم(مثال تب تند که اکثرا رایج شده روزهای اول ماهای اول که با یکی آشنا میشیم انقدر صمیمی گرم میشیم حرفای محبت آمیز تعریف های اغراق آمیز قدیم ها نامه بود امروزه فضای مجازی استیکرهای آنچنانی جوری که طرف مقابل رو به وجد بیاریم و بعد از چند صباحی یکدفعه سرد شدن!یک دفعه عادی شدن اینجاست که همه  قوانین بهم میریزه قوانین محبت انسانیت نوع دوستی رعایت حریم دل و روح طرف مقابل)پس امان از آدمهایی احساساتی که نمیدونن هر کلمه حرفی محبت آمیزی که میزنند و طرف مقابلشون بهش دل میبنده و بعد از مدتی به بهانه ها مختلف درس ازدواج دوست داشتن فرد دیگر یا بهانه های قابل قبول برای خودمون و غیر قابل قبول برا طرف مقابل یادمون باشه تک تک کارامون همین دنیا تقاص داره و به اون دنیا هم نمیکشه امان از آدم هایی که مدام رنگ عوض میکنن امان از آدمهایی که فقط خودشون رو میبینن و نه طرف مقابل(چه مرد چه زن)امان از ادمهایی که فقط خودشون مهم هستن و امان امان هزاران امان از آدماهایی که دوست داشتن های واقعی رو نمیبینن و به دوست داشتن های ظاهری چشم دوختن.امان از آدمهای ظاهر بینی که قدر افراد مهربون رو نمیدونن قدر دلتنگی هاش رو نمیدونن قدر محبتش رو نمیدونن قدر دل شوره زدن ها رو نمیدونن و سطحی از کنار این افراد رد میشن.البته خاصیت دنیا همینه کسی که بگه دوست دارم تو این دنیا بازنده هست چون بد جور اتو دست طرف مقابلش میده و اون طرف هر بلایی بخواد سرش در میاره و عاشق واقعی فقط مهر سکوت به لباش میزنه تا فقط و فقط از دست نده.

فقط فقط فقط باید مراقب کینه ها باشیم مراقب باشیم اگر کسی رفت احتمال داره روزی جایی خنجری بهمون بزنه مراقب باشیم که اگر قولی به کسی دادیم پاش وایسیم اگر واینستیم زمونه کاری میکنه که ما تکون های اساسی بخوریم.

و در آخراین متن رو تقدیم میکنم به دوست عزیزم مهدی

دوست عزیزم این متن من همیشه یادت باشه وچه من بودم و نبودم آویزه گوشت کن

به آدمهایی که از خوشحالی شما شاد میشوند واز ناراحتی شما غمگین  توجه خاص داشته باشید آنها کسانی هستند که سزاوار جایگاهی استثنایی در قلب شما هستند...

نوشتنی ها رو من نوشتم وتصمیم نهایی با خودتون هست.

ازت خیلی ناراحتم که بیخبر رفتی حداقل دوستیمون ارزش یک خداحافظی نداشت؟این فرد چقدر آدم قوی هست که تونست از همین ابتدا رابطه های تورو با دیگران تخریب کنه .....

واقعا خسته شدم و دپرس!

این متن این موضوع ها این مطالبی که برام نوشته شده و شخصیت یک زن رو آنچنان زیر سوال برده تهمتها و حرفایی رکیک دربارش  زدن واقعا منو ناراحت کرد چقدر که دلم میخواست ملاقاتی با این خانم داشته باشم حدیث داریم که هر جا دیدی از هر طرف یک نفر رو تخریب میکنن بدونید که اون آدم مظلومترین فرد روی زمین هست حرفاییکه به من زدن رو اگر واقعا به فرشته گفته باشن و ایشون سکوت کرده همون ندید میگم یه دختر مظلوم هست که گیر عده ای ظالم افتاده که میخوان این دختر رو دستی دستی به کشتن بدن.....حرف زیاده برا گفتن ولی دیگه واقعا توان نوشتن ندارم...




  • raha darghafas

نظرات  (۳)

نسترن جان خودتو اذیت نکن این مزاحمت ها پیدا کردنش برا تو کاری نداره پیگیری کن تا آبروش بره
پاسخ:
آقا محسن مرسی که اومدی خوندی اما برادر من چه زود اومدی همین حالا بهت گفتم یه سر وبم بزن بازم ممنون
آخرین اخطار رو دادم اگر تکرار شه حتما پیگیری میکنم
چه کسی به شما گفته که این دختر فرشته هست در صورتیکه خود طرف اسم شیطان رو روش گذاشته آقا مهدی شما خودش از دست این خانم عاصی هست فقط طفلکی نمیتونه ولش کنه چون میترسه بمیره چنان خودشو به مهدی چسبونده و بله من گفتم داره میچاپش خانم بکن تو گوشت مهدی از این دختر متنفره فقط عاب وجدان نمیزاره ولش کنه وقتی یه مرد نتونه یه دختر مریض رو از زندگیش بندازه بیرون بله من کاری میکنم که بره ولی متاسفانه خیلی پررو تشریف داره با اون پیام هایی که من بهش دادم الان آدم سالم مرده بود چه برسه به این آدم مثلا مریض که سگ جونه و نمیمیره تا دیگران خلاص شن در ضمن زحمت نکشین و از طریق پلیس پیگیری نکنین چون من ایران نمیشم و فقط حامل این پیامها هستم که میگن و من مینویسم.این دختر از شوهرش طلاق گرفته و بخاظر سکس چسبیده به مهدی یک جنده به تمام معنا هست یک شیطانننننننننن که مهدییییییییییییییییی هم نمیدونه چجوری دکش کنه هر کار کرده که دمشو بزاره روکولش بره نرفتههههههههه این به زور خودشو چسبونده به مهدی بدبخت
پاسخ:
فقط میتونم بگم شما یک انسان مریض هستیدکه واقعا نمیدونید چیکار دارید میکنید
نمیدونید عواقب کارتون چیه
 چرا آقا مهدی این وسط خودشو کنار کشیده جای تعجب داره
فرار شما نشونه تایید حرفای این آقا یا خانم هست لطفا بیاید لاین صحبتی باهاتون دارم


سلام
چه متن پر باری

ممنون از توجه کامل تو به مسائل
پاسخ:
سلام
ممنون که سر میزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی