رها

آزادی در قفس

رها

آزادی در قفس

از امروز میخوام خاطراتم رو بنویسم

استارت میزنم از روز تولدم.

آخرین مطالب

تذکر

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

سلام خدمت همه عزیزانی که این وبلاگ منو همراهی میکنن امیدوارم حال همگی خوب و خوش بوده باشه وممنون از همراهی تک تک دوستان.

این پست من خطاب به یک نفر هست که چند روزی میشه به صورت خصوصی پیام هایی برای من میزاره

خانم یا آقای محترم که لطف میکنی و به وب من سر میزنی بابات سر زدنت متشکرم اما ازتون گلایه دارم که چرا اینهمه نفرت کینه؟

چه دلیلی داره شما به وبلاگ من بیایین و پشت سر افراد رازشون رو بگی حالا چه درست چه غلط!

چه لزومی داره شما از خانمی که من واقعا ایشون رو نمیشناسم اینهمه بد بگید؟

چه لزومی داره شما از مردی که من تو این چند ماهه جز خوبی ازش چیزی ندیدم بد بگید؟

اصلا چه لزومی داره بد بگید!

همه انسانها اشتباه دارند همه انسانها خطا دارن این دلیل نمیشه ما یک ریز از بد بودنش بگیم اینهمه بد گویی پشت سر خانمی که من نمیشناسم ولی به اسم میدونم خانم محترمی هست چه دلیلی داره که شما مدام ایشون رو تهدید میکنید اونم تهدید به از بین بردنش و اینکه آرزوی مرگش رو دارید!واقعا اگر روزی این خانم بمیرن شما خوشحال میشید؟چه دلیلی داره برای اینهمه نفرت از یک نفر؟این خانمی که شما مدام بد گویش رو میکنی چه بدی در حق شما کرده؟والقاب و عناوینی روش میزارین که من واقعا شرمم میاد حرفاتون رو اینجا بنویسم

اگر مانع رسیدن شما به خوشبختی هست و جلو راهتون رو سد کرده من گناه این کار رو گردن میگیرم و میگم اگر شما حق هستید جلوش بیاستید اما این پشت پرده حرف زدن نشان از ضعف شما  و متاسفانه یه حسادت هست حسادتی که اگر همین جوری پیش بره عواقب بدی حتما خواهد داشت

این که ایشون آقا رو گول میزنه و خودش رو غالب کرده بر عکس با صحبتایی که من با این آقا داشتم با صراحت میگم این آقا در حق اون خانم بد گرده و خوشبختانه متوجه اشتباهش شده و خانم هم ایشون رو بخشیده به فرض این آقا انقدر بچه هست که تو این سن و سال خانم گولش زده چه لزومی داره به عصبانیت شما از قدیم گفتن هر کی خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه اجازه بدید بدی این خانم برا آقا ثابت بشه و شما کمتر حرص بخورید.

این که صراحتا نوشتین این خانم یک زن هست و دنبال کسی هست که نیاز جنسیش رو بر آورده کنه و مدام با پسرای دیگه هست آیا شما به چشم خودت دیدی؟آیا همبستر شدن این خانم رو به چشم خودت دیدی؟به فرض دیده باشی باید آبروش رو ببری؟خدا بنده هاش رو میبخشه چه لزومی داره من و شما نبخشیم؟

این خانم رو ندیدم نمیشناسم ولی انقدر تعریفش رو از این آقا شنیدم که به جای اسم اصلیش فرشته صداش میکنه که این آقا اعتماد کامل بهش دار(خیلی خیلی کم اتفاق میافته که یه مرد بگه به یک زن اعتماد کامل دارم)ولی این دوستمون صراحتا این حرف رو چندین بار گفته.یه دوستی چندین ساله که اگر خطایی این خانم داشت صد در صد این آقا متوجه میشد

تا جاییکه من شنیدم این خانم یک دختر آروم ساکت و بی طرفی هست نه ایشون رو دیدم نه صحبت کردم نه حتی ایشون منو میشناسه هر حرفی شندیم از دوستشون شندیم

حتی این دوست عزیزم تا امروز من حرکت بد و ناشایستی ازش ندیدم

پس بهتره به جای این بچه بازیها کینه ها نفرت ها خبر دروغ بردن و اوردن ها همدیگه رو ببخشیم

دنیا دو روزه بهتره قدر کسایکه دوسمون دارن رو بدونیم چون اگر قدر ندونیم روزگار از دستمون میگیره

لطفا شما هم دیگه تو وبلاگ من برام خصوصی ننویسین و وجهه اون خانم رو خراب نکنین گناه کبیره هست تهمت زدن به یک خانم و همینطور به یک آقا هر چند همه پیام های شما حاصلش یک چیز بود کنار زدن این خانم

وقتی دو نفر همدیگه رو دوست دارن و آروم دارن با هم کنار میان چرا جو رو متشنج میکنید هر تشنجی که به این دو تا برسه مخصوصا به زن(.ن خان ها به مراتب حساس ترن)گناهش پای شما نوشته میشه اگر باعث بشین دو نفر که هم رو دوست دارن با حرفای شما جدا شن گناهش پای شما نوشته میشه

و در آخر لطفا در این وبلاگ پیام بد گویی برای من ننویسید من این آقا رو عزیز و محترم میدونم و اون خانم رو ندید براش احترام میزارم و ندید میگم عشق ایشون یک عشق پاک هست

به امید از بین رفتن کینه ها

  • raha darghafas

نظرات  (۳)

سلام
به امید روزی که همه شاد باشت
پاسخ:
انشالله
سلام رهاجون
توهمیشه با فکر درستکارها رو درست پیش بردی
تا جاییکه متوجه شدم اختلاف بین سه نفر هست و شکایت به تو اورده شده
پس خودت با فکر درست حلش کن تا کدورت ها از بین بره
پاسخ:
آدمهاخودشون باید بخوان تا تغییرکنن
امیدوارم شاهد این موارد حداقل تواین وب نباشم
جالب هست تو دنیایی مجازی هم جرو بحث
پاسخ:
متاسفانه بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی