رها

آزادی در قفس

رها

آزادی در قفس

از امروز میخوام خاطراتم رو بنویسم

استارت میزنم از روز تولدم.

آخرین مطالب

لاین

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

سلام شبتون بخیر

خانم یا آقایی که از من آیدی لاین خواستی بفرما اینم آیدیasale.maman

و دوست عزیز که گفتی ایدی لاین دادی بهم و یکهفته منتظربودی من اد کردم پیام گذاشتم و شما خوندید اما بدون جواب دوباره لاین روحذف کردین.

کارتون دارم کار واجب شما من رو اد کنید


  • raha darghafas

نظرات  (۳)

خب حالا نوبت آی دی تلگرامه!!
پاسخ:
مجبورنیستی اد کنی
 ادت نمیکنه سیر شده ازت
پاسخ:
ارتباطی بین ما نبود که الان از من سیر بشه یا نشه
ما دوست دوران تنهایی هم بودیم

.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی