رها

آزادی در قفس

رها

آزادی در قفس

از امروز میخوام خاطراتم رو بنویسم

استارت میزنم از روز تولدم.

آخرین مطالب

مترسک

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ

یک بار به مترسکی گفتم لابد از ایستادن در این دشت خلوت خسته شده ای؟

گفت لذت ترساندن عمیق و پایدار است من از آن خسته نمیشوم!

دمی اندیشیدم و گفتم درست است چون که من هم مزه این لذت را چشیده ام

گفت فقط کسانی که تن شان از کاه پر شده باشد این لذت را میشناسند

آنگاه من از پیش او رفتم و ندانستم که منظورش ستایش از من بود یا خوار کردن من

یک سال گذشت و در این مدت مترسک فیلسوف شد

هنگامی که باز از کنار او میگذشتم دیدم دو کلاغ دارند زیر کلاهش لانه میسازند!

پ.ن

ترساندن دیگران شاید در مدت کوتاه لذتی نصیب ما کند اما یادمان باشد کسی را که میترسانیم اگر مقاومت کند تبدیل به یک انسان بزرگ میشود

  • raha darghafas

نظرات  (۳)

مطلبت عالی مثل همیشه
پاسخ:
ممنون متشکرم
مطلب جالبی بود
مثل همیشه پر مفهوم و با فکر
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
و تشکراز همراهی همیشگیت
رهاخانمشما خیلی خوشبین هستی
پاسخ:
درستش همینه خوشبین باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی